11 Ocak 2011 Salı

Osmos : Linux Destekli Hoş Bir Oyun

osmos1resized Osmos : Linux Destekli Hoş Bir OyunOsmos Hemisphere tarafından yapılan basit fakat oldukça zevkli bir oyun. Oyun sanırım birkaç ay önce Linux’a destek vermeye başladı. Yeni deneme fırsatım oldu.


Aynı zamanda Windows , Mac OS X platformlarında da çalışan Osmos Linux üzerinde çok başarılı bir şekilde çalışıyor. Oyunda seviye seviye ilerliyorsunuz ve bir bölümü bitirdiğinizde yeni bir bölüm açılıyor. Toplamda 47 bölüm var.


Oyunu demo olarak indiriyorsunuz ve 10$ karşılığında tam sürümünü elde edebiliyorsunuz. Demo olarak indirdiğiniz sürümde 4-5 bölüm var ve sanırım en güzel bölümleri oyunun. Burada bir oyun incelemesine girmek istemiyorum ama oyunu satın almayı düşündüğümü söyledim evdekilere, birisi full sürümünü netten bulup indirmiş.


Oynadım ve gerçekten zevkli olan oyunun demo versiyonunda ki bölümleriymiş. Yani tam sürümünde ki 4-5 bölümü daha demoya dahil etseler oyunu almaya gerek yok. Nedeni ileri seviyelerde eğlence miktarı artmıyor fakat zorluk artıyor, hatta eğlenmedim sıkıldım diyebilirim. Neyse konuyu daha fazla uzatmadan indirme bağlantısını ekleyeyim.


Linux için .deb ve .rpm paketleri mevcut.


http://www.hemispheregames.com/osmos/


Oyunun videosu için :


(Osmos Trailer from hemisphere games on Vimeo.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder