6 Ocak 2011 Perşembe

Böyle Bir Mesaj Gelirse Hemen Silin!

Böyle bir mesaj gelirse hemen silin! Telefonunuza şöyle bir mesaj gelirse dikkat edin...

''Tebrikler! Hediye kol saati kazandınız. Hemen 053211155..'ı arayın. Hemen saatinizi alın, hem de elektrik faturalarınızda indirimden yararlanın. ''


Bu mesajdaki numarayı aradığınızda karşınıza çıkan kişi size kol saati hediye ettiklerini, hemen kargoya verdiklerini, 5 iş günü içerisinde kargonun elinize ulaşacağını söylüyor. Bunun yanı sıra sizden kredi kartı bilgilerinizi alıyorlar.Kredi kartı bilginizi aldıktan sonra size elektrik tasarruf cihazı göndereceklerini söylüyorlar. Telefondaki kişi her ay 15 TL'nin kredi kartınızdan çekileceğini söyleyen kişi güven sağlamak amacıyla adını ve telefon numarasını veriyor.


Sanayi Bakanlığı'ndan onaylı cihaz sattıklarını ve her ay ortalama olarak 15 TL civarında elektrik tasarrufu yapılacağını belirten telefondaki kişi kredi kartı numarasını ısrarla alıp teyit etmek istiyor.


Dolandırıcıların yeni yöntemine dikkat çeken uzmanlar, bu tarz mesajlara itibar edilmemesi gerektiğini vurguluyor.


Arkadaşlar bu mesaj ablama da gelmiş, elektrikle ilgili olduğu için beni aradı ben de bu tür şeylerin elektrik tasarrufundan çok sahtecilik içerdiğini söyledim. Bu mesaj dolandırıcılığı haberini bugün okudum ve durumu anladım. Aman dikkatli olun...


Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder