19 Şubat 2011 Cumartesi

Mehmet Günsur - Eylül Akşamı Şarkısını Dinle Video Klip izle Sözleri


 Mehmet Günsur - Eylül Akşamı sözleri


Hiçbi neden yokken
Yada biz bilmezken
Tepemiz atmış ve konuşmuşuzdur
Onca neden varken
Ve tam sırası gelmişken
Hiçbirşey yapmamış ve susmuşuzdur
Aynı anda aynı sessiz geceye doğru
İçim sıkılıyor demişizdir
Aynı sabaha uyanırken kimbilir
Aynı düşü görmüşüzdür
Olamaz mı?



Onca yıl sen burada
Onca yıl ben burada
Yollarımız hiç kesişmemiş
Bu Eylül akşamı dışında
Belki benim kağıt param
Bir şekilde döne dolaşa
Senin cebine girmiştir
Belki aynı posta kutusuna
Değişik zamanlardada olsa
Birkaç mektup atmışızdır
Ayın karpuz dilimi gibi batışını
İzlemişizdir deniz kıyısında
Aynı köşeye oturmuşuzdur köhnede
Belkide birkaç gün arayla
Olamaz mı? Olabilir
Onca yıl sen burada
Onca yıl ben burada
Yollarımız hiç kesişmemiş
Bu Eylül akşamı dışında
bostancı dolmuş kuyruğunda
Sen başta ben en sonda
Öylece beklemişizdir
SAbah 7.30 vapuruna
sen koşa koşa yetişirken
Ben yürüdüğümden kaçırmışımdır
Aynı anda başka insanlara
Seni Seviyorum demişizdir
Mutlak güven duygusuyla başımızı
Başka omuzlara dayamışızdır
Olamaz mı? Olabilir
Onca yıl sen burada
Onca yıl ben burada
Yollarımız hiç kesişmemiş
Bu Eylül akşamı dışında



Mehmet Günsur - “Eylül Akşamı” indir dinle filim müzigi video klip

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder