19 Şubat 2011 Cumartesi

Sagopa Kajmer Şikayetname Şarkı Sözü

Sagopa sizler için yeni bir şarkı yaptı


Yapılacak iş ekilmeye hazır bahçe
Rap benim için pırlantadan akçe
Farketmez lehçe
Beat kazan, lirik kepçe
Asileşirse kaplan, takar âni pençe.
Neyin iddasında yanar döner çekişmelerde söyle
Beyin en güçlü sahipliğin, kalbin arsız dengin
Boğulmakta olduğun denizler dingin
Uçmakta olduğum gökkubbe engin
İfadem hayli derin.


Ne kadar özenle yapılsa da gözüme batar yamalar
En yakından gelen hücumlar,” nedir suçum ?..” lar, ”bak koçum!…” lar
Çenende alçılar, akordu kaçık gaydalar
Kendinizden esirgediğiniz faydalar.


Arının soktuğu dudaklar acı kapar, canın yanar, acı yakar
Mikrofonun efendisi vezire tacı takar
Bir basit kelâma kurban gider krallar
Yenik zırvalar, bitik proflar vs…
Kendini bugüne kaptıranlar kendine kurşun sallayanlardır
Bu sapanlar baş yarar ki; ilhamlarımdır
Gümleyen tekerler gibidir bir köşede intiharlar
Vakit ön göstermez, siscesine sinsi planlar
Dağda duman tüter bende tütün
Anlatmaya kalkıştıklarım bütün
Haydi bu kötürümü yürütün!..
Kafanızı kendi yumruklarınızın gücüyle dövün!..
Şahsıma savurduğun ezik küfürlerle övün!..



Bir porsiyonluk disstorsiyonla doymadıysanız buyrun alın tadın !… (tadın)
Bu benden ikram, üzerine iyi bir sigara yakın.
Pop hamburgerine köfte olan şu hıyara bakın !… (bakın)
İçinizde kalan G.O.R.A. maynonezini gırtlaklarcasına sıkın !…


Nakarat


Kalemlerimin ucu zehirli iğne
Sayfam isterik,yazsan doymaz
Gönüldendir şikayet, ateş kesilse ceset yerden kalkmaz
Bitkin bitkiler mefta…
Koy başı rahatçana yastığa…
Geçmiyor günlerim hafta….
Şikayetnamem yasta… (Sago kaf kef)


Kalemlerimin ucu zehirli iğne
Sayfam isterik,yazsan doymaz
Gönüldendir şikayet, ateş kesilse ceset yerden kalkmaz
Bitkin bitkiler mefta… (kaf kef)
Koy başı rahatçana yastığa… (kaf kef)
Geçmiyor günlerim hafta…
Şikayetnamem yasta…


Ağzı küf kokan rapçilerin aklını başı taşısın
Küfür etmektense bırak Sago sayfa boş kalsın
Akıllı adamın söylemleri yerin 10 kat altına gömülü
Yazıtlarım kulakta kalıcı, ancak kalem ölümlü
Hırs ve şehvet adını vermiş iki dev başlı canavara
Sadakatin yenilgisiyle dünyan çarpar meteora
İnfilak eden nefis bin pislik yaratır yol boyunca
Kulaklarıma tecavüz eden kuru gürültün çınlamakta
Korkarım ki, familyanızın alayı içten pazarlıklı
Odam, evim, rapim, sevgilim hepsi nazarlıklı
Bu dünyada bir gerçek var, inan herşey karşılıklı
Bu savaşa dahil olduğundan Sago kendinden utandı
Aman canım kıymetli, dokunmasın bana yılanlar
Vakti gelince işine yarayacak sakladığın tüm samanlar
Ruh, parmakla anlat derdimi !…
Sükunetimi bozdular
Kumlarımda kıvrılan yılanın başındadır topuklar


Nakarat


Kalemlerimin ucu zehirli iğne
Sayfam isterik, yazsan doymaz
Gönüldendir şikayet, ateş kesilse ceset yerden kalkmaz
Bitkin bitkiler mefta…
Koy başı rahatçana yastığa…
Geçmiyor günlerim hafta…. (kaf kef)
Şikayetnamem yasta…


Kalemlerimin ucu zehirli iğne
Sayfam isterik, yazsan doymaz
Gönüldendir şikayet, ateş kesilse ceset yerden kalkmaz
Bitkin bitkiler mefta…
Koy başı rahatçana yastığa…
Geçmiyor günlerim hafta…
Şikayetnamem yasta…


Bu benim rapim,
Bu benim şiirim
Bu benim derinim,
Bu benim bendim,
Bu benim eserim,
Bu benim ta kendim…
Ta kendim…
Ta kendim…
Ta kendim…



Toplam: 0 Bugün: 0

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder