19 Şubat 2011 Cumartesi

Sade - Yerine Konmuyor Şarkısını Dinle Video Klip izle Sözleri


Sade - Yerine Konmuyor sözleri


oooOoOOoOo oOoOooO oOoOooOo
Çağırır anılar
Gittiğin günden beri
Acıtır karanlık
Geceler benden deli
Lüzumsuz bir çok şeyim
Bir lüzumsuzda benim
Anıyorsan adımı
Bıraktığın yerdeyim
Gel çekilmiyor yerinde dolmuyor
Tenim soğuk içim ısınmıyor
Ayıp değil önünde diz çöken
Yitik bu ben
Ben ben ben
Yerinde dolmuyor
ooooooooo
Yerinde dolmuyor
Çağırır anılar
Gittiğin günden beri
Acıtır karanlık



Geceler benden deli
Lüzumsuz bir çok şeyim
Bir lüzumsuzda benim
Anıyorsan adımı
Bıraktığın yerdeyim
Gel çekilmiyor yerinde dolmuyor
Tenim soğuk içim ısınmıyor
Ayıp değil önünde diz çöken
Yitik bu ben
Ayıp değil önünde diz çöken
Ooooooooo
Ben ben ben
Yerinde dolmuyor



Sade - “Yerine Konmuyor” indir dinle sözleri klibi izle seyret

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder